Бодигардът на убиеца

София минава за Хага, а България - за Беларус, в иначе свежата екшън комедия

Непоклатими звезди, преувеличен екшън в европейски локации, носталгичен хумор. С тази формула американските собственици на стария Киноцентър ("Милениум медиа" с дъщерната "Ню Бояна") работят в жанрова ниша, явно успешна пазарно.

През София минават звезди, които иначе не биха припарили тук. След оттичането на кохортата на "Непобедимите" (Сталоун, Шварценегер, Уилис и другите), миналото лято и Блейк Лавли разходи бебето си от Райън Рейнолдс из столичните паркове, докато съпругът й се трудеше няколко седмици в Бояна. The Hitman‘s Bodyguard е ефикасен и по формулата, която не включва високи претенции.

Оценка:

3 от 5

Още от същото:

"Смъртоносно оръжие"

Сюжетът е вторичен, разгръщането на звездите е важното. Рейнолдс е бодигардът от заглавието, Джаксън е убиецът. Първият има броени часове, за да достави втория жив до трибунала в Хага като последния свидетел срещу садистичен източен диктатор (смразяващ Гари Олдман). Пречи им армията наемници на диктатора, разхвърляна от Лондон през Ковънтри до Амстердам. В паузите между пиротехниките и каскадите двамата си говорят за живота и най-вече за силните жени (съответно Елоди Юнг и Салма Хайек), в които са влюбени като хлапаци.

Рейнолдс казва, че е тук да го пази от опасностите, Джаксън отвръща, че той е самата опасност. Рейнолдс споделя стратегията за обратно спечелване на момичето си, сега висш офицер в Интерпол, Джаксън отговаря, че е ял хамбургери с повече опит с жените. И т.н. Режисьорът от "Непобедимите 3" Патрик Хюз разчита на клишетата с митология, те захранват подхода му. Сянката на Тарантиновия убиец с морал и голяма уста Жулс от "Криминале" е неизменно до Джаксън. Тя наднича и зад визионите със Салма Хайек, съчетаващи насилие и сантиментален поп (Hello на Лайънъл Ричи) от 80-те. Останалото е екшън с анимационна достоверност.

Все още няма коментари
Нов коментар